måndag 7 september 2009

Uschäckta mina ben



07.30 "Nu du Bodeil ska du få en parpaludrink som jag tor du kommer gillar."
Sa narlorsläkaren och tryckte in en vit väska i armen.

09.15 "Vil du ha kafger eller te till din smörgåsar?" frågade samme narkoslärer och nu vacknade jag och nu lindades mina ben in.

Låderbrocken borta.Har haft onda tromboner i benen i somar oc läkaren tyckte att bu skule allt väk.

9.30 Ligger i min hytt groggy som evter en lång kväll på klogen.

10. 15 Hämtad av min egen sjukssköterska.

12.333 Liger nu i sängen hemma med två hudnar tätt intill sig.

Vlädigt groggy flår man nog tillflå.

5 kommentarer:

Pauline sa...

Fruktansvärt roligt tycker syster Pauline, som sköter om eländet....

Jenny Morelli sa...

i like paraplydrinkar! krya på benen bodil

Susanna sa...

Men lilla söta vän - hoppas att du piggnar till snart - eller skall det alltid vara så?? Onekligen väldigt roligt.....FnissssS

Bodil Sjöström sa...

Kan faktiskt tänka mig en till omgång av den där cosktejlen. Nu börjar den första gå ur kroppen.

Bodil Sjöström sa...

Men så uppassad jag blir!

Om det inte vore för att det kändes som jag legat på en skärbräda. är det lite som att vara på spa faktiskt.