tisdag 25 augusti 2009

Idag har jag

Sett: Jakob Eklund (Årstaviken) och clownen Manne (på cykel vid Magnus Ladulås)

Funderat på: Om jag ska gå på teater i tunneln, dvs Tantoteatern.

Hört: "Visa fittan då ditt jävla luder". Skreks av medelålders man till flicka i 15-årsåldern i Fatbursparken.

Börjat på: Litterärt alster jag ska använda på kurs.

Undrat: Varför jag känner mig så stel och onaturlig när jag gör sådant.

Lämnat: Detroit-guide till tidningen Lira.

Planerat: Att gå till posten (läs Konsum) och hämta böcker jag beställt.

Känt: För mycket av min rygg.

Lärt mig: Nada.

Irriterat mig på: Redaktör som inte kan ta beslut.

Överraskats av: Att jag är intresserad av Fuglesang.

Skrattat åt: Min hund Tuva när hon nös. Lät som Linus på linjen.

3 kommentarer:

Jenny Morelli sa...

alltså såna här bloggtexter älskar jag..ska försöka mig på något liknande själv snart...hur är det med ryggen på torsdag då? hoppas du kan komma!

Bodil Sjöström sa...

Du gjorde en liknande en gång, där jag kommenterade om favoritkonserv. Jag gillar dem också, kort, rappt men väldigt målande. På nåt vis.
/Bodil

Nina Solomin sa...

Kul! nina